Alla inlägg den 9 mars 2010

Av maccan juhlin - 9 mars 2010 20:02

Vilken härlig dag!! Fan vad ultra gött jag har mått idag..vet inte riktigt om det är för att morgonen började med en p-bot på 400 schmackaroos..Jag låter det va osagt som party-Jocke hade gjort. Jag var i Hovås och jobba idag efter lunch, precis innan jag skulle dra hem så stod jag och jimmy och tjôta. Lite längre bort vid bilen går en Von Hamilton med scarf och matchande monokel och tittar surt som fan på mig och jimmy. Han närmar sig i överklass steg och drar kommentaren "Här kan ni inte så med bilen, detta är privat mark!" ..Svensk som man är ursäktar man sig och flyttar sig. Men man hade ju velat säge något i stil med "Döh nippa eller vad du nu heter, Jag är på väg härifrån din jävla borgar bracka, eller har du smuts på monokeln?".

Ibland önskar man att man hade lite mer Chuck Norris i sig.

Någon timme senare åker jag upp och hämtar Juhllan. Vi åker till Ica Maxi 421 och ska köpa mat, bestämt sedan tidigare var Sallad. Tar en kundkorg 2.0 med hjul och raggarspin och börjar gå runt där inne som en vilsen sill utanför Brännö. Betalar och drar hem, när vi åker utanför mitt fönster så har Maccan gjort en Maccan. Glömt fönstret öppet, så nu sitter man här med moonboots ,rävpäls och rysk officermössa.

KALLT!

Lite komiskt är det ändå att Juhllan kom med idén om sallad, han gillar ju bara sallad och ingen annan grönsak. så här är min/juhllans Ultra über salad comp.

Vilken sallad ser rôtnast ut?!Vinnaren bjuder på öl på valfri helgdag näst kommande veckoslut.

   Juhllans.   Maccans.


Nu är det CL så måste logga.

Dagens fråga: Varför har folk i fina områden en kotlett på huvudet istället för en frisyr?(Skriv i "kommentera")

Bästa svaret Vinner en signerad Grooklyn - Stickad kofta Singel. 

Dagens låt: Fleet Foxes - White winter hymnal.


10-4




Presentation


yxskaft och juhlin..

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6 7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards