Direktlänk till inlägg 21 mars 2011

nu kommer vi tassande....

Av maccan juhlin - 21 mars 2011 13:42

I lördags va det riktigt gött.. Fint väder, inte bakis och pengar på fickan. Eller ja, Juhllan mådde väll inte så där jättebra efter sin legendariska alkisfredag, några pengar på fickan hade han inte heller..

Skitsamma! vi drog ut med zune och gick igenom slottskogen bland lattemorsor och annat löst folk. Hade det jävligt gött tills Juhllan trampade igenom isen vid den lilla bäcken. 

Några svordomar och en hytte-med-näven från Juhllan senare kom vi fram till något form av fik. Satt där ett tag och drack kaffe, rökte cigg och tjôta.. Solen sken och det va bara allmänt gött. På kvällen va juhllan på något kärringuppträdande med hon den torra i Solsidan. Själv satt jag på Steenens balkon och drack STROH rom och ljög om allt möjligt..

Minns inte riktigt hur vi kom hem..men tur att man hade följe med en dam..



I söndags så slog vi på stort ska ni veta!!!

Vi baka hela långa dagen..sjukt kul faktiskt..måste göras om

Boktips för er som vill ha lite roligare när ni bakar:

 


SE SÅ ROLIGT HAN HAR!!!!



Dagens låt:

Movits! - Swing för Hyresgästföreningen  



10-4

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av maccan juhlin - 28 mars 2011 20:23


hej.   jag (juhlin) börjar med att summera hur min fredag utlöpte:   vaknar, äter inte, ringer runt och kollar läget, johan steen kommer och hämtar mig, dricker öl och stroh-rom, äter inte, taxi till red lion, dricker mer öl och några grogg, ...

Av maccan juhlin - 22 mars 2011 14:31

hey!   jag har vart uppe typ 5 gånger inatt för att pissa... efter 5:e gången sket jag i att gå och lägga mig igen, så fick la 3-4 timmars sömn av och till. känner mig som en gammal prostataproblems-gubbe i sina senare dagar.   så vad fan s...

Av maccan juhlin - 19 mars 2011 09:37

God morgon!   idag vaknar man upp hos maccan med huvudvärk och långa tånaglar efter en jävligt underlig fredag.   blev väckt fredag kl 14 av att pepe står utanför min dörr med stora kläder och mustach, han vill ha frukost. jag har ingen fru...

Av maccan juhlin - 16 mars 2011 21:16


hello everybody allihopa! Idag har det la inte hänt något speciellt skojigt förutom att jag slapp va med juhllan. Ibland är det skönt med barnledigt. Speciellt till en kolikunge som är döv, fet och blek. Efter jobbet stack jag till GBG classic ta...

Av maccan juhlin - 15 mars 2011 18:23

hej alla..   Juhlin här. tänkte börja köra den här bloggen igen, så slänger upp ett litet inlägg..       Det har hänt ganska mycket olika, sjuka, rent av efterblivna saker som vi inte har skrivit om, men det skiter jag i och startar på ny...

Presentation


yxskaft och juhlin..

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards