Alla inlägg under februari 2010

Av maccan juhlin - 28 februari 2010 21:47

Jahopp!!

Då drar man igång en blogg då..Får väll se hur mycket man kommer använda den..

Dagens innehåll blir lite fotboll! de é la skôj! Spurs mötte Everton hemma på White hart lane. Pavy och Modric Gjorde målen för spurs! Vilka mål! tacka gudarna uppe i det grå för det. Nu är vi tillbaka i toppen..varje poäng är viktig nu pojkar!! låt mig få se lite CL med spurs nästa år.COYS

Efter denna 2-1 match till spurs kolla jag, Juhllan och Fimpen på Liverpool - Blackburn.. också denna match slutade 2-1.. Torres och Gerrad gjorde mål för sitt rödvita liverpool.En del fulspel fick vi se , HÄRLIGT!. Grattis Juhllan!


När matchen börja lida mot sitt slut började juhllan knappra på datorn och beställde en jacka från zoovillage..härlig vår jacka..Jag kunde ju inte vara sämre själv så jag roffade åt mig datorn och gick in på Scotch and sodas webshop och beställde 2 skjortor...synd bara att jag råkade trycka på fel land!så antagligen är mina tygstycken på väg till Belgien..Och redan betalde!..ja ja det är bara jag som lyckas med sånt här...to be continued..


Då var det dax att säga adjö till grabbarna. Med insperation från Liverpool matchen började Juhllan  munhuggas och tjuvnypas! Efter lite slag med innebandyklubba och kast av tvättkorg lugnade det ner sig som tur var.


Dagens låt: Friska viljor - If i die now.


Så, då va min blogg osklud tagen.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


yxskaft och juhlin..

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards