Alla inlägg den 19 mars 2011

Av maccan juhlin - 19 mars 2011 09:37

God morgon!


idag vaknar man upp hos maccan med huvudvärk och långa tånaglar efter en jävligt underlig fredag.


blev väckt fredag kl 14 av att pepe står utanför min dörr med stora kläder och mustach, han vill ha frukost.

jag har ingen frukost men erbjuder honom en öl vilken den halvalkade grabben inte tackar nej till. jag är ju också sugen på frukost och kan inte vara sämre så jag öppnar en ölring och sätter mig i soffan yr i hatten efter inte alls för många timmars sömn. 

vi dricker några öl och pratar om hur vi ska kunna förändra världen till det sämre, vilket gör att pepe blir hungrig på riktigt så vi styr våra gungande ben mot del piero där vi slänger i oss mat och spelar jackvegas med alkiskärringarna.

mot systemet för påfyllning av alkoholhaltiga vätskor! 

vi möter rofferuff på vägen med två sangria i näven och väl inne på systemet styr vi upp en fest hos frippe.

eftersom frippe som vi alla vet är 64 år gammal och inte alls sugen på någon fest kommer det bli extra skoj att våldgästa denne pojk i gubbfodral.


vi får av nån lustig anledning komma in hos frippe, så vi går in och stökar ner så mycke vi kan på kortast tid.

efter ett par timmars drickande och repande av frippes skivor så blir vi utslängda.


jag, maccan, zune och tove tänker att, då går vi ner till maccan och kollar tv och äter chips istället, men så råkar vi gå förbi red lion där det luktar dofttvål och gamla tapeter. 

-jag ska bara gå in och kolla om vi får ta med oss hunden in, säger jag och går in.

men eftersom jag stannar lite längre än väntat där inne så tröttnar tove och zune och lämnar mig och maccan för en öl.

efter några öl och lite gött tjöt med nån tant som påstod sig vara leo från MBMAs mamma, så var det dags att äntligen gå hem.




summan av kardemumman är att jag ska sluta hänga med pepe.



nu ska jag ut och gå i det fina vädret.

piss off

// Juhlin


dagens låt: Champion - NnGg

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


yxskaft och juhlin..

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards