Alla inlägg den 15 mars 2011

Av maccan juhlin - 15 mars 2011 18:23

hej alla..


Juhlin här. tänkte börja köra den här bloggen igen, så slänger upp ett litet inlägg..




Det har hänt ganska mycket olika, sjuka, rent av efterblivna saker som vi inte har skrivit om, men det skiter jag i och startar på ny kula istället.

kan väl iof berätta lite kort om hur landet ligger nuförtiden. inte för att någon som läser denna bloggen inte känner oss och vet exakt hur landet ligger.


iaf så har Maccan skaffat eget företag, hund, ett blåmärke och skepparkrans. ganska bra med vuxenpoäng där.

själv har jag börjat äta nyttigt, träna och spara pengar.... knappast va?!

jag knegar fortfarande på tacofabriken som en annan jävla sombreroprydd mexikan utan uppehållstillstånd och försöker glömma mitt eländiga liv genom att supa bort skallen på helgerna.


detta inlägget är bara en liten update så att säga. 

mer inlägg kommer komma upp inom snar framtid! det ska jag se till..


så fuck off and läs våran blogg!




dagens låt: Townes van Zandt - Waitin' Around to Die



Tidigare månad - Senare månad

Presentation


yxskaft och juhlin..

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards