Direktlänk till inlägg 3 mars 2010

29,50 har aldrig varit 40% !!

Av maccan juhlin - 3 mars 2010 17:08

många frågor ploppar upp i huvudet när man jobbar ensam åtta timmar.


Kommer matchen kunna spelas på lördag?

-Hoppas det,men ärligt talat!? vem fan bryr sig.


Hur går det för den ståtliga gestalten Sebbe siring?

-Vem fan vet?Hoppas iaf att plugget och fotbollen går bra!!


Ska man verkligen hålla på med det här rôtna jobbet hela livet?

-Tydligen Marcus!Du är för dum för att plugga och är alldeles för bekväm i vad du kan! Det är väll dumt att prova något nytt, det kanske gör ont att lära sig något.


Mår hon bra?

-Det tror jag verkligen.


Har David det bra i bergen?

-Antagligen bra..det verkar vara gamla goa david. tappa bort mobiler, bakfyller och cigg. Rockstar life.


När ska jag bli klar med mitt kök?

-Va i helvete tänker jag på det för? kommer aldrig bli klar med det..det är bara att inse.!


Kommer Håkan spela nästa år?

-Jag vill verkligen se honom nästa år, hoppas hans nya album blir snor bra! kom igen Håkan, Vad skulle du annars göra??




För övrigt så skrev jag på uppsägnings blanketterna idag. sista dagen på firman blir 26 mars. Då blir det smörgåstårta och folk öl med grabbarna..


Dagens låt: Fever ray - Concrete walls.

10-4 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av maccan juhlin - 28 mars 2011 20:23


hej.   jag (juhlin) börjar med att summera hur min fredag utlöpte:   vaknar, äter inte, ringer runt och kollar läget, johan steen kommer och hämtar mig, dricker öl och stroh-rom, äter inte, taxi till red lion, dricker mer öl och några grogg, ...

Av maccan juhlin - 22 mars 2011 14:31

hey!   jag har vart uppe typ 5 gånger inatt för att pissa... efter 5:e gången sket jag i att gå och lägga mig igen, så fick la 3-4 timmars sömn av och till. känner mig som en gammal prostataproblems-gubbe i sina senare dagar.   så vad fan s...

Av maccan juhlin - 21 mars 2011 13:42

I lördags va det riktigt gött.. Fint väder, inte bakis och pengar på fickan. Eller ja, Juhllan mådde väll inte så där jättebra efter sin legendariska alkisfredag, några pengar på fickan hade han inte heller.. Skitsamma! vi drog ut med zune och gick...

Av maccan juhlin - 19 mars 2011 09:37

God morgon!   idag vaknar man upp hos maccan med huvudvärk och långa tånaglar efter en jävligt underlig fredag.   blev väckt fredag kl 14 av att pepe står utanför min dörr med stora kläder och mustach, han vill ha frukost. jag har ingen fru...

Av maccan juhlin - 16 mars 2011 21:16


hello everybody allihopa! Idag har det la inte hänt något speciellt skojigt förutom att jag slapp va med juhllan. Ibland är det skönt med barnledigt. Speciellt till en kolikunge som är döv, fet och blek. Efter jobbet stack jag till GBG classic ta...

Presentation


yxskaft och juhlin..

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6 7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards