Alla inlägg den 2 mars 2010

Av maccan juhlin - 2 mars 2010 17:02

NJAEHHEEE!!Just nu underar jag hur det känns att vara ledigt.? Har jobbat varje dag i en månads från tidig morgon till sen kväll. Ska bli helt wunderbar att dra ner till syster i skåne och dega på fredag med Juhllan! God mat och dryck med människor man tycker väldigt mycket om. Syster har köpt en ny byracka med, en Cane corso vid namn Stina. Längtar till fredag!!

    

Stina.


Gårdagens ingredienser var verkligen blandad kompott, på morgonen var jag på rättegång. Fy faan, jag vittna och jag darra som ett asplöv. Gött att Juhllan och Putte var där och lugnade ner det. När rättegången var slut kom Juhlin på den otroligt logiska och självklara idén att äta på Grimme pizza. Lite road rage och allvarligt snack om rättegången uppenbarade sig den röda byggnaden mitt i smeten i Grimmered.

Kliver ur bilen och halkar fram på gamla fimpar och kondomer, öppnar dörren, vem jobbar? TONY MONTANA! Denna dvärg med rökhosta och flint bakar ta mig fan dom bästa pizzorna i staden Göteborg!

Två Juhllan special senare satt vi som två gamla hängbröst på Britt-inger 95+.

Dax att dra tillbaka till jobbet, väl där möter jag en sönder stressad Fimpen och en rôten lukt av svett och snus. Vi knegar på fram till 00:00..Det gick väll som det gick på kvällen..hehe fimpen somna på golvet, Släggan sket ner sig och jag yra bara runt efter denna konstiga dag..


Dagens låt: Håkan Hellström - Hurricane Gilbert..



Presentation


yxskaft och juhlin..

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6 7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards